5 comentarii la “hrana pentru minte

  1. Bună dimineața Vosipetar. Nici nu-i de mirare că se simte atâta curățenie la tine, din moment ce trăiești cele de mai-sus.
    Mă bucur că te-am întâlnit.

      • Din sărăcie se mai nasc multe capacități. De ex. surorile mele din Arad, se pricep să facă din rahat… praștie. Le admir. Eu am ajuns acolo că dacă este ceva ce nu-mi pot face singură, înseamnă cu nu am nevoie. Ceea ce nu înseamnă că-i și bine. Dar mai presus de toate este curățenia interioară(în minte, în gând, în manifestare) că la asta mă refeream. Dar cred că ai înțeles.

Lasă un răspuns

