10 comentarii la “Despre viata…

  1. Ambiția este un virus periculos, care generează nebunie. Persoanele ambițioase nu au ”timp” ca să trăiască, ele amână mereu acest moment. Ei așteaptă un ”mâine”, care nu va veni niciodată. Un om ambițios va alerga după o țintă pe care niciodată nu o va atinge, este ca orizomtul. El va trăi în tensiune, în frustrări, în iluzie. O persoană fără ambiții va trăi în prezent și asta înseamnă a fii sănătos.
    Cred…

      • Întotdeauna va fi nevoie de cei care duc greul publicării, de corectori, de ”grămatici” vânători de i-uri, acorduri, omisiuni sau excese ortografice și de punctuație. Eu le sunt îndatorat punându-le în valoare munca și cunoștințele, iar pe de altă parte recunoscând că sunt deosenit de atent doar la fondul celor relatate în articolele mele. Acele adevăruri, sau nu(?!), in care cred mă preocupă. Desigur nu este o scuză, este purul adevăr. Cum nu sunt în măsură să-mi găsesc un corector și nici nu am reflexul scrisului peofesionist, rămâne să mulțumesc și să mă mulțumesc cu atențonările celor ce au o mare sensibilitate formală.
        Că nu am reflexul corectorului, este demonstrat de faptul , că niciodată nu am comentat decât subiectele puse în discuție, chiar dacă, cu puținele mele cunoștințe în domeniu, am sesizat unele abateri de la formalele legi ale scrisului.
        Din nefericire, asupra subiectelor pe care le tratez, nu sunt dezbateri pe măsura subiectelor. Probabil că este tot vina mea.

  2. Dezgustul pentru „grămătici” a dus România în halul ăsta de incultură. Ce mai contează un biet scriitor cu două duzini de cărți publicate în „spațiul spiritual” al filozofilor de doi lei? Nu interesează scrisul „PEOFESIONIST”. La egalitate de scor, nu mă interesează nici pe mine scrisul amatoricesc. Scuze, totodată, autorului acestui blog frumos, pentru asemenea comentarii de prisos…

  3. Știi ce conteză (cu 2 de i) ?”…ORGOLIUL….filozof de 1000 de lei….Ce se poate măsura…n-are nimic de a face cu ”spiritualitatea”, dar pentru asta mai este nevoie de CEVA, care nu se capătă de la alții, din cărți, din școli, din auzite, sau de la învățători spirituali de ocazie.
    Vezi , dacă intri în cocină cu porcii ?! Asta …pentru ORGOLIUL tău…

  4. Chiar ți-ai pierdut umorul ?! Când ajungi să numeri punctele….(4) ai o problemă…(3). Fii mai relaxat amice, chiar dacă te adresezi celor ce nu fac parte din ”lumea” TA. Eu recunosc, sunt sărac cu…(3) ”duhul”…………………..Voi scrie un articol pe tema asta, chiar dacă va fi adresat exclusiv ”amatorilor” de bun simț, cei fără morgă, titluri universitare, sau cărți publicate. Deh…este loc pentru toți.

  5. Ai perfectă dreptate. Acceptă-mi, te rog, scuzele. Pe net suntem cu toții egali, deci putem fi și prieteni. Am intrat pe blogul tău și am găsit niște materiale foarte faine. Succes! Sincer…

Lasă un răspuns

